Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • E, точно пък ти, който имаше същия Спринт, даже по-хубав!
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • Май е ред да дам отчет за свършената работа.
      Доста неща се промениха по Спринта напоследък.
      Най-важните от тях са по-големи спирачки отпред (апарати АТЕ от Опел 2.0 и вентилирани дискове от Алфа 145), спортни амортисьори и по-ниски и стегнати пружини



      В резултат колата друса отвратително по паважа и завива като "по релси" когато подуши хубав асфалт.
      Спирачките пък дават увереност и вече може да се спира по-агресивно преди завой.
      Окачването не е за всеки, но спирачките са задължителен ъпгрейд за всяка такава кола. Супер доволен съм.
      Тествах Алфата до Доспат и обратно към Перущица.
      Пътят е между Батак и Доспат е невероятно живописен и предизвикателен. 50 километра завои и чисто нов асфалт.
      На който му се шофира, това е мястото!



      С новото окачване Спринта развива много добро странично ускорение с завоите. Позволява да го караш като картинг. Агресивно и с газ в завоя. Направо ме изуми. Такава кола не съм карал в живота си. Супер лека, следва плътно траекторията дори и при агресивно влизане от ляв в десен завой, а когато стигне лимита занася цялата, не само предницата.
      Спиране в завой? Никакъв проблем!
      Да е жив и здрав Боби33, той си знае
      Изобщо, комбинацията 1.7 16в двигател и Алфасуд/Спринт си заслужава на 1000%, независимо от трудностите и мненията на хора, които не са карали такава машина.
      Няма как Алфа 130 коня на 900 кила да не радва.
      Отговорните лица в случая са pe6kata212, Bobi33 и бившият собственик на колата. Железни са!
      Дано тази тема послужи и за кураж на по-колебливите фенове, които имат възможност да сглобят подобна Алфа.
      Резултатът е гарантирано добър!











      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • Митак, аз също много се радвам, че след всичките хвърлени пари, време и разни перипетии най-накрая резултатът ти носи удоволствие и кеф. Защото затова се занимаваме с тия стари коли, за които за съжаление частите вече са малко кът и трудно се намират. Но когато едно нещо най-накрая се получи, кефът е най-голям.

        А според мен, сега завиването се е подобрило не само заради ниското окачване, а и заради реглажа, който горе-долу вече се е получил.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Поздравления Митак!
          Спринтът изглежда безупречно. И съвсем спокойно казвам по-добре от моя.

          Само да не си помислиш, че конкуренцията спи - вече съм с предно окачване BILSTEIN и ми остана да си оправя и моите спирачки (няма да сменям дискове или серво).

          Така че въпрос едно - кога ще замерим трите Спринта на Калояново - моя, твоя и черния.

          Втори въпрос - задните гуми не опират ли в калниците?

          Трети въпрос - ти що ми каза, че си изгубил налягане на маслото на Алфетата пък после се оказа, че е от реле регулатора. И няма ли да може новото реле като му се закачи съпротивление да захранва 14V а не 28? Е няма да е точно в оригинален вид, но пък защо не?

          В крайна сметка усилията, които полагаш за колите заслужават единствено адмирации!
          alfa romeo sprint 1984

          Comment


          • Спринтовете като нищо са се срещнали на пистата догодина. Ще е забавно.

            Гумите опират отзад, но ще ги излекуваме съвсем скоро. Вариант е да сменям джантите, но по-готини от тия май не намирам

            На Алфетата и падна налягането на маслото, но като изстина пак се възвърна. Може да е от двугодишното масло, ако съм уцелил на менте.
            Иначе реле-регулаторът се предаде в началото на втория ден на Рали Родопи, още в гаража, и затова бях с черния Спринт.
            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

            www.ClassicCar-bg.com

            Comment


            • Боре, ще пробваме първо с ремонт на разваления реле-регулатор, пък ако не стане ще го мисля по-нататък.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
                Спринтовете като нищо са се срещнали на пистата догодина. Ще е забавно.

                Гумите опират отзад, но ще ги излекуваме съвсем скоро. Вариант е да сменям джантите, но по-готини от тия май не намирам

                ще пробваме първо с ремонт на разваления реле-регулатор, пък ако не стане ще го мисля по-нататък.
                Аз съм запланувал каране на Калояново или на 26-27 март, когато ще карат старите коли, или когато ще е традиционното италианско събиране, ако искаш съгласувай с групата, кога ще е удобно за всички.

                За джантите и аз мисля, че от тези по-хубави може би няма за тази кола, моите също не са лоши, но са по-прибрани, докато Ренала е малко по-широк, което си личи и доста променя стойката.

                Дано стане ремонта на релето, надявам се от две да може да се събере едно подходящо.
                alfa romeo sprint 1984

                Comment


                • Тези Ронали ... разбиваааат! Много са яки!
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • Пролетта дойде, къде са италианките?
                    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                    www.ClassicCar-bg.com

                    Comment


                    • Да се наредим до тоя младок - GTV 3.0 24v

                      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                      www.ClassicCar-bg.com

                      Comment


                      • Митаче,как репарира мокета на колата,че на мен ми е голяма болка?
                        1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
                        2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
                        1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

                        Comment


                        • Чудя се дали този кашон ще влезе в багажника.

                          145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                          www.ClassicCar-bg.com

                          Comment


                          • След като премерих мощността на деигателя последва смяна на продънените гърнета с неръждаеми, проходни Magnaflow на 55мм диаметър.

                            Редно беше ново замерване на мощността.
                            Резултатите показаха леко понижение на въртящия момент е средни обороти, но повишение на мощността във високи обороти.
                            Според Стоил от Overdrive боксера сега е с мощност около 135 к.с. на мотора.
                            Важното е, че звука е брутално агресивен под натоварване, реакцията на газта е много подобрена и мощността не спира да се покачва чак до прекъсвач.
                            Алфата радва много и се кара ежедневно.
                            Последната ѝ екскурзия беше с дължина около 600 километра с много даване на газ.
                            Препоръчвам 16v двигател за всеки Суд/Спринт - дърпа купето с лекота!




                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • Абе, какво стана с Дригата? Той правеше некакви спринтове, карбураторни 16В, после се махна от Лисан и отиде при Бобо, сега май и там вече не е?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                Абе, какво стана с Дригата? Той правеше некакви спринтове, карбураторни 16В, после се махна от Лисан и отиде при Бобо, сега май и там вече не е?
                                Добри няма Спринт от приблизително 8 години. И сега си е в Димитровград, но не знам с какво се занимава. След като си направи 145-цата боксер турбо, после и само на задно, сега понастоящем рядко я кара.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X